هم اندیشی مجمع خیرین سلامت مازندران و صدا وسیما

در این جلسه که با حضور آقای عاشقان نائب رئیس، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، آقای مهدی پور معاون بودجه و برنامه ریزی، آقای امین زاده معاون سیما و خانم دکتر رزاقی معاون صدای سازمان صدا و سیمای مازندران برگزار شد حاضرین ضمن اشاره به اهمیت موضوع سلامت، نقش خیرین در ارتقا سطح سلامت جامعه را حائز اهمیت دانستد و مقرر شد طرفین با همکاری یکدیگر برنامه هایی در راستای اگاهی بخشی و افزایش سواد سلامت جامعه و بیان نیازمندی های مهم حوزه سلامت استان جهت جذب خیرین تهیه و در رسانه ها انتشار نمایند.

برگزاری گلریزان مجمع خیرین سلامت گلوگاه

این همایش که با حضور دکتر پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران، دکتر پنبه چی معاون توسعه، دکتر ناظری معاون درمان، دکتر گوهردهی مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت، مهندس محمودی فرماندار، دکتر خادملو مدیر شبکه بهداشت، اعضای مجمع خیرین سلامت و جمعی از خیرین شهرستان گلوگاه توسط مجمع خیرین سلامت این شهرستان برگزار شد

در مجموع کمکهای نقدی و غیرنقدی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال جهت کمک به حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان جمع آوری شد.

جلسه مجمع خیرین سلامت مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (قلب) ساری

در این جلسه که با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت و مسئولین بیمارستان قلب برگزار شد پس از ارائه گزارش عملکرد و بیان انتظارات توسط آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، و تبادل نظراعضا محترم وبیان مشکلات بیمارستان توسط مدیر وکارشناسان بیمارستان، از بخش سی سی یو بازدید بعمل امد و با توجه ضرورت توسعه بخش سی سی یو وفعال شدن بخش آنژیوگرافی مقررگردید پس ازتهیه نقشه واخذ مجوز از دانشگاه ،مجمع خیرین سلامت باکمک خیرین نسبت حل مشکل بخش‌های سی سی یو وآنژیوگرافی اقدام نمایند

دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی

در این دیدار که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، خانم دکتر حسینی معاون بهداشتی، آقای دکتر برزگر معاون فنی مرکز بهداشت استان و آقای دکتر فاضل تبار رئیس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی در دفتر معاون بهداشتی برگزار شد پیرامون اصلاح سبک زندگی و بهبود کیفیت تغذیه بحث و تبادل نظر شد و با اشاره به جشنواره یک فنجان سلامتی که سال گذشته با همکاری مجمع خیرین سلامت، آموزش و پرورش و کانون فکری نوجوانان برگزار شد و ضمن برشمردن آثار و نتایج مثبت آن، مقرر شد در سال جاری هم این همکاری ها ادامه یابد.

افتتاح کلینیک بیماران ام اس شهید عاشقان بیمارستان بوعلی ساری

این مراسم که با حضور دکتر نوایی فر مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه، دکتر گوهردهی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر رحمت پور رئیس بیمارستان بوعلی ساری، آقای عاشقان نائب رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران و خانواده محترم شهید عاشقان در بیمارستان بوعلی برگزار شد لازم به ذکر است این مرکز ۱۴ تختی که با مساعدت بیش از ۱۲ میلیارد ریالی خانواده شهید عاشقان مورد بازسازی قرار گرفت و به بهره برداری رسید. همچنین خانواده محترم شهید عاشقان هزینه بازسازی درمانگاه قدیم بیمارستان جهت کاربری پوست و عفونی، داخلی ودیالیز اطفال را نیز تقبول نمودند.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران از بیمارستان امام خمینی فریدونکنار‌

در این بازدید که با حضور دکتر رضایی رئیس، دکتر پنبه چی معاون توسعه، دکتر ناظری معاون درمان، دکتر گوهردهی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران و آقای مهندس برارجانیان خیر محترم در دفتر رئیس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار برگزار، از پروژه در حال بازسازی و توسعه بخش دیالیز این بیمارستان بازدید شد و از اقدامات خیرخواهانه جناب آقای غفار برارجانیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است فضای قبلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی فریدونکنار ۱۵۰ متر بوده که با ۲۲ دستگاه دیالیز به مردم ارائه خدمت می کرد که با همت خیر محترم و مساعدت بیش از ۴۰ میلیارد ریالی به ۳۵۰ متر توسعه خواهد یافته و ۳۰ دستگاه دیالیز در آن جانمایی خواهد شد. این پروژه ظرف ۴۵ روز دیگر قابل بهره برداری می باشد

جلسه مجمع خیرین سلامت مازندران با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی

در این جلسه که با حضور آقای دکتر رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر پنبه چی معاون توسعه و دکتر محمودیان مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و حاج موسی وفائیان رئیس هیئت مدیره ، طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت و دیگر اعضا مجمع خیرین سلامت استان ،در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، ابتدا دکتر رضایی ضمن خوش آمدگویی از مجمع خیرین سلامت و دیگر خیرین حوزه سلامت، که در ارتقاء سطح سلامت جامعه تلاش می کنند، قدردانی کردند در ادامه مدیرعامل مجمع و دیگر اعضا مجمع نقطه نظر خود را درپیرامون تعامل و همکاری دو جانبه مطالبی بیان نمودند.

بازدید از مراکز بهداشتی خیر ساز شهرستان نکا

طی این بازدید که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر محمودیان مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمودی دادستان، خانم دکتر عبداللهی مدیر شبکه بهداشت، محمدپور مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان نکا و جمعی از خیرین این شهرستان از پروژه های خیر ساز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی آبلو و مرکز شهری امیرالمومنین و پروژه های در دست ساخت خیرین شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اومال و مرکز جامع سلامت شهری شماره ۱ و ۲ و آزمایشگاه شهرستان نکا بازدید به عمل آمد و نسبت به تسریع در امور ساخت هرچه زودتر آن راه کارهایی ارائه شد.

افتتاح مرکز جامع سلامت زنده یاد حاج سیف الله نقی پور در دوهزار تنکابن

این مرکز در سه طبقه و مساحت ۷۵۰ متر مربع که کلنگ آن در سال ۱۳۹۸ و در زمین اهدایی از سوی خیر بزرگوار زنده یاد حاج رضا برقعی زده شد و عملیات ساخت و تجهیز آن با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین محترم زنده یاد حاج سیف الله نقی پور و حاجیه خانم عشرت السادات تنکابنی مقدم با هزینه ای بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال ساخته شد با حضور دکتر نوری استاندار مازندران، دکتر صفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران و جمعی از مسئولین و خیرین استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح آزمایشگاه طبی بهنمیر بابلسر

 روز گذشته با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، دکتر صفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان بابلسر آزمایشگاه تشخیص طبی بهنمیر که با همت خیر بزرگوار جناب آقای غفار برارجانیان ساخته و تجهیز شد افتتاح گردید لازم به ذکر است این مرکز به مساحت ۱۸۰ متر در یک طبقه ظرف مدت ۱۰ ماه با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شد.