در این جلسه که با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت و مسئولین بیمارستان قلب برگزار شد پس از ارائه گزارش عملکرد و بیان انتظارات توسط آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، و تبادل نظراعضا محترم وبیان مشکلات بیمارستان توسط مدیر وکارشناسان بیمارستان، از بخش سی سی یو بازدید بعمل امد و با توجه ضرورت توسعه بخش سی سی یو وفعال شدن بخش آنژیوگرافی مقررگردید پس ازتهیه نقشه واخذ مجوز از دانشگاه ،مجمع خیرین سلامت باکمک خیرین نسبت حل مشکل بخش‌های سی سی یو وآنژیوگرافی اقدام نمایند