برگزاری سومین دوره انتخابات مجمع خیرین سلامت شهرستان نکا

در این مراسم که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، آقای دکتر علاءالدینی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، مهندس کاظمی رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امام جمعه، آقای داودی فرماندار، خانم دکتر عبدالهی مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از خیرین شهرستان نکا برگزار شد پس از برگزاری انتخابات، اعضای هیئت مدیره مشخص شدند

برگزاری جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان بهشهر با حضور آقای طهماسب پور

در این جلسه که دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر و با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران ، مهندس کاظمی رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه و اعضای مجمع خیرین سلامت بهشهر برگزار شد. ابتدا گزارشی از عملکرد مجمع شهرستان توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجمع خیرین سلامت بهشهر ارائه شد سپس هر یک از اعضا نسبت به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان و راه کارهای حل این مشکلات بحث و تبادل نظر نمودند در ادامه جناب آقای طهماسب پور و مهندس کاظمی راه کارهای مناسب در جهت حل مشکلات حوزه سلامت با توجه به تجربیات دیگر شهرستانها ارائه نمودند و وضعیت ۴ خانه بهداشت روستاهای یکه توت، قرتپه، شلر و رودباریخکش که نیاز به ساخت دارند طرح موضوع شد و مقرر گردید اقدامات لازم جهت ساخت خانه بهداشت، با کمک اهالی و پیگیری مجمع خیرین و دهیاران حاضر در جلسه بعمل آید در پایان نیز به مناسبت هفته معلم از ۲ عضو مجمع شهرستان که از جامعه معلمان بودند تقدیر بعمل آمد. روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مازندران

برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت مازندران با ریاست خانم دکتر عالیه زمانی

این جلسه که با دستور کار افزایش سطح سواد سلامت زنان در جامعه با حضور اعضا در دفتر مجمع خیرین سلامت استان برگزار شد و درباره مباحثی از جمله پیشگیری و درمان به موقع بیماری های غیرواگیر با تمرکز بر آگاهی بخشی در مورد انجام به موقع تست‌های مربوط به سرطان زنان ، ارتقای سلامت روان، رسیدگی به زنان بد سرپرست و تلاش جهت توانمندسازی، آموزش، توجه به امنیت غذایی و اقتصادی ایشان و برگزاری ایستگاه های سلامت در نقاط مختلف شهرها و روستاها بحث و تبادل نظر گردید. روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مازندران

برگزاری جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان سیمرغ با حضور آقای طهماسب پور

در این جلسه که دفتر مدیر شبکه بهداشت شهرستان سیمرغ برگزار شد ابتدا آقای نیکجو مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت سیمرغ گزارشی از اقدامات هیئت مدیره جدید مجمع طی 3 ماه گذشته از جمله جمع آوری بیش از 14 میلیارد ریال کمکهای مردمی راارائه نمودند همچنین مدیرمحترم شبکه بهداشت ودرمان وعضوهیات مدیره جناب دکترمقدسی ودیگر اعضا هیئت مدیره نقطه نظرات خودرادرپیرامون جلب مشارکتهای مردمی ونحوه صحیح هزینه کرد آن بیان نمودند در ادامه آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ضمن قدردانی از اقدامات اعضا مجمع و مدیرمحترم شبکه بهداشت ودرمان به جمعبندی مطالب پرداختند اظهار امیدواری کردند مجمع با همکاری صمیمی همکاران شبکه بهداشت از ظرفیت خیرین استفاده نموده مشکلات حوزه سلامت برطرف گردد. روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مازندران

جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات مجمع خیرین سلامت جویبار

این جلسه که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، مهندس کاظمی رئیس سازمان های مردمی دانشگاه، دکتر ظفرمند مدیر شبکه بهداشت شهرستان جویبار و آقای توکلی یکی از خیرین این شهرستان در دفتر مدیر شبکه بهداشت برگزار گردید و نسبت به برنامه ریزی انجام دومین دوره انتخابات مجمع خیرین سلامت جویبار بحث و تبادل نظر شد. روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مازندران

آیین افتتاح کلینیک تخصصی و بخش تالاسمی بیمارستان شهدا محمودآباد

آیین افتتاح کلینیک تخصصی و بخش تالاسمی بیمارستان شهدا محمودآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از خیرین برگزار شد. این مراسم با حضور دکتر پنبه‌چی معاون توسعه، دکتر ناظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، طهماسب‌پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر علاالدینی مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، قاسمی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه، عباسی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت محمودآباد و خیر نیک‌اندیش آقای قدرت‌اله طاهریان برگزار شد. این پروژه در دو طبقه و با زیربنای هر طبقه ۴۰۰ مترمربع احداث شده و در مجموع ۳۱ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است که از این میزان، ۱۵ میلیارد تومان مربوط به بخش تالاسمی و ۱۶ میلیارد تومان مربوط به کلینیک تخصصی است. در بخش تالاسمی، ۱۰ میلیارد تومان از سوی خیر محترم جناب آقای قدرت اله طاهریان تأمین گردید. در احداث کلینیک تخصصی نیز مبلغ ۷ میلیارد تومان از سوی خیرین شهرستان محمودآباد اهدا شد مسئولان حاضر در مراسم نیز با قدردانی از همراهی خیرین حوزه سلامت، این اقدام را نمونه‌ای موفق از هم‌افزایی دولت و مردم در توسعه زیرساخت‌های درمانی عنوان کردند.

افتتاح بخش‌های سی‌سی‌یو (CCU) و سی‌تی‌اسکن (CT Scan) بیمارستان شهدا محمودآباد

 

بخش‌های سی‌سی‌یو (CCU) و سی‌تی‌اسکن (CT Scan) بیمارستان شهدا محمودآباد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید. این آیین با حضور دکتر پنبه‌چی معاون توسعه، دکتر ناظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، طهماسب‌پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر علاالدینی مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، قاسمی فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه، عباسی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت محمودآباد و جمعی از خیرین و مسئولان محلی برگزار شد. این پروژه در دو طبقه و با زیربنای هر واحد ۲۵۰ مترمربع احداث شده است. هزینه ساخت این بخش‌ها در مجموع ۲۰ میلیارد تومان بوده که ۸ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دانشگاه و وزارت بهداشت و ۱۲ میلیارد تومان از سوی خیرین سلامت تأمین شده است. مسئولان در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیرین حوزه سلامت، افتتاح این بخش‌ها را گامی مهم در ارتقای خدمات درمانی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان محمودآباد و مناطق همجوار عنوان کردند.

افتتاح خانه بهداشت کلیج‌خیل با اعتبار 21 میلیارد ریالی

خانه بهداشت روستای کلیج‌خیل با زیربنای ۹۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال، با مشارکت خیر سلامت جناب آقای مهندس محمد طاهر هدایتی و با حضور خانم دکتر قایی پاشافرماندار شهرستان سوادکوه شمالی، آقای عاشقان نائب رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اندرخورا رئیس اداره موسسات خیرین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. فرماندار سوادکوه شمالی در این مراسم با تقدیر از اقدام خیرخواهانه این نیک‌اندیش، احداث این مرکز را اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی، توسعه خدمات سلامت در مناطق روستایی و افزایش سطح رضایتمندی مردم عنوان کرد.

برگزاری آیین گلریزان مجمع خیرین سلامت بهنمیر

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه بابلسر، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر علاءالدینی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت ، مهندس کاظمی رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آقای ولی زاده فرماندار، دکتر باقری مدیر شبکه بهداشت بابلسر، بخش دار بهنمیر و جمعی از خیرین بخش بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار گردید که در راستای حل مشکلات بهداشتی و درمانی آن بخش، خیرین بیش از 110 میلیارد ریال مساعدت نمودند.