در این جلسه که با حضور آقای دکتر رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر پنبه چی معاون توسعه و دکتر محمودیان مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و حاج موسی وفائیان رئیس هیئت مدیره ، طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت و دیگر اعضا مجمع خیرین سلامت استان ،در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، ابتدا دکتر رضایی ضمن خوش آمدگویی از مجمع خیرین سلامت و دیگر خیرین حوزه سلامت، که در ارتقاء سطح سلامت جامعه تلاش می کنند، قدردانی کردند در ادامه مدیرعامل مجمع و دیگر اعضا مجمع نقطه نظر خود را درپیرامون تعامل و همکاری دو جانبه مطالبی بیان نمودند.