این مرکز در سه طبقه و مساحت ۷۵۰ متر مربع که کلنگ آن در سال ۱۳۹۸ و در زمین اهدایی از سوی خیر بزرگوار زنده یاد حاج رضا برقعی زده شد و عملیات ساخت و تجهیز آن با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین محترم زنده یاد حاج سیف الله نقی پور و حاجیه خانم عشرت السادات تنکابنی مقدم با هزینه ای بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال ساخته شد با حضور دکتر نوری استاندار مازندران، دکتر صفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران و جمعی از مسئولین و خیرین استان و شهرستان به بهره برداری رسید.