در این دیدار که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، خانم دکتر حسینی معاون بهداشتی، آقای دکتر برزگر معاون فنی مرکز بهداشت استان و آقای دکتر فاضل تبار رئیس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی در دفتر معاون بهداشتی برگزار شد پیرامون اصلاح سبک زندگی و بهبود کیفیت تغذیه بحث و تبادل نظر شد و با اشاره به جشنواره یک فنجان سلامتی که سال گذشته با همکاری مجمع خیرین سلامت، آموزش و پرورش و کانون فکری نوجوانان برگزار شد و ضمن برشمردن آثار و نتایج مثبت آن، مقرر شد در سال جاری هم این همکاری ها ادامه یابد.