در این بازدید که با حضور دکتر رضایی رئیس، دکتر پنبه چی معاون توسعه، دکتر ناظری معاون درمان، دکتر گوهردهی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران و آقای مهندس برارجانیان خیر محترم در دفتر رئیس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار برگزار، از پروژه در حال بازسازی و توسعه بخش دیالیز این بیمارستان بازدید شد و از اقدامات خیرخواهانه جناب آقای غفار برارجانیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
لازم به ذکر است فضای قبلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی فریدونکنار ۱۵۰ متر بوده که با ۲۲ دستگاه دیالیز به مردم ارائه خدمت می کرد که با همت خیر محترم و مساعدت بیش از ۴۰ میلیارد ریالی به ۳۵۰ متر توسعه خواهد یافته و ۳۰ دستگاه دیالیز در آن جانمایی خواهد شد. این پروژه ظرف ۴۵ روز دیگر قابل بهره برداری می باشد