در این جلسه با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، خانم دکتر بریمانی مدیر کل و خانم دلیلی معاون مشارکت های سازمان بهزیستی مازندران، آقای صفرپور مدیر اجرایی و آقای عبدی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت ساری در دفتر مدیر کل سازمان بهزیستی برگزار شد ابتدا آقای طهماسب پور با بیان تاریخچه و اهداف مجمع خیرین سلامت گزارشی از اقدامات خیرین حوزه سلامت ارائه نمودند و ضمن اشاره به کمک بیش از ۷ میلیاردی ریالی مجمع خیرین سلامت به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در غالب سبد کالا، کمک بلاعوض و وام قرض الحسنه در سال گذشته، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های طرفین در خدمت رسانی به بیماران سخت درمان شدند.
خانم دکتر بریمانی نیز با ارائه گزارش مختصری از عملکرد بهزیستی مازندران در سال گذشته اشاره داشتند خدماتی که این سازمان ارائه می کند دارای طیف گسترده ای می باشد از اقدامات مجمع خیرین سلامت مازندران در کمک به مددجویان بهزیستی قدردانی کردند. در پایان مقرر شد طرفین با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت های یکدیگر در بهبود وضعیت بیماران تحت پوشش بهزیستی استفاده حداکثری نمایند.