در این دیدار که طی سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم و هیئت همراه به استان مازندران برگزار شد ابتدا دکتر گرجی معاون سیاسی امنیتی ضمن خوش آمادگویی، بیان دستور کار و اهمیت جلسه خیرین به مشارکت بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین مازندران در حوزه های مختلف در سال ۱۴۰۲ اشاراتی داشتند، در ادامه آقای طهماسب پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت با ارائه اجمالی عملکرد خیرین سلامت پیشنهاداتی را در این زمینه ها داشتند:
۱. مشارکت ۵۰ درصدی دولت در پروژه های خیرساز
۲.ارائه ابزارهای تشویقی و ایجاد انگیزه خیرین از جمله معافیت های مالیاتی و …
۳. ارائه تسهیلات تکلیفی جهت اعطا به خیرین برای ساخت و ساز و خرید تجهیزات پزشکی
۴.تسهیل کردن فرایند تغییر کاربری زمین های اهدایی خیرین جهت ساخت مراکز بهداشتی و درمانی
۵.با توجه به رشد بیماریهای سرطانی اقداماتی جهت جلوگیری و پیشگیری ازآن صورت گیرد از جمله نظارت بر میزان مصرف سموم و کودهای شیمیایی کشاورزان که منجر به آلودگی آب وخاک می شود
در پایان نیز آقای منصوری ضمن تشکر از خیرین و ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین بیان داشتند در سفر ریاست جمهوری به مازندران در حوزه سلامت ۱۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است همچنین ایشان با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات خیرین رسیدگی به مشکلات مردم است به این نکته پرداختند که دولت آیت الله رئیسی همواره در تلاش است تا موانع سد راه خیرین از میان برداشته شود