
در این جلسه که دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر و با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران ، مهندس کاظمی رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه و اعضای مجمع خیرین سلامت بهشهر برگزار شد. ابتدا گزارشی از عملکرد مجمع شهرستان توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مجمع خیرین سلامت بهشهر ارائه شد سپس هر یک از اعضا نسبت به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان و راه کارهای حل این مشکلات بحث و تبادل نظر نمودند در ادامه جناب آقای طهماسب پور و مهندس کاظمی راه کارهای مناسب در جهت حل مشکلات حوزه سلامت با توجه به تجربیات دیگر شهرستانها ارائه نمودند و وضعیت ۴ خانه بهداشت روستاهای یکه توت، قرتپه، شلر و رودباریخکش که نیاز به ساخت دارند طرح موضوع شد و مقرر گردید اقدامات لازم جهت ساخت خانه بهداشت، با کمک اهالی و پیگیری مجمع خیرین و دهیاران حاضر در جلسه بعمل آید در پایان نیز به مناسبت هفته معلم از ۲ عضو مجمع شهرستان که از جامعه معلمان بودند تقدیر بعمل آمد. روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مازندران