در این جلسه با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر شجاعی مدیر گسترش شبکه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر کاظمی مدیر مرکز بهداشت شهرستان ساری، مهندس کاظمی بخشدار چهاردانگه، آقای ساداتی مدیر بهداشت و درمان چهار دانگه و اعضای مجمع خیرین سلامت چهاردانگه برگزار شد درباره روش های ارتقاء سطح سلامت بخش چهاردانگه بحث و تبادل نظر شد.