در این مراسم که با حضور آقای عاشقان نائب رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران، آقای جهانشاهی فرماندار، آقای دکتر نائیج مدیر شبکه بهداشت و جمعی از خیرین شهرستان نوشهر در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره مشخص شدند.