طی این جلسه که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل، آقای عاشقان نائب رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر خورشیدی رئیس بیمارستان بهمراه معاونینشان و جمعی از خیرین در این بیمارستان برگزار شد و پیرامون حل مشکلات بیمارستان از جمله توسعه اتاق عمل، خرید دستگاه سنوگرافی، کمک به بیماران نیازمند جهت خرید تجهیزات مصرفی آنها و … بحث و تبادل نظر شد.