روز گذشته با حضور آقای طهماسب پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، دکتر کاظمی رئیس مرکز بهداشت ساری، مهندس کاظمی بخشدار چهاردانگه و جمعی از مسئولین و خیرین بخش چهاردانگه اولین جلسه هیئت امنا این بخش برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر حاضرین اعضای هیئت مدیر انتخاب گردیدند.