در این جلسه که در مرکز جامع سلامت مرحوم احمدیان شهر بهنمیر برگزارشد ابتدا آقای غلامی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت بهنمیر ضمن خوش آمدگویی گزارشی از اقدامات ان مجمع ارائه کردند و اشاره داشتند خیرین شهر بهنمیر در ۶ ماه اول سال در حوزه سلامت بیش از ۲۵ میلیارد ریال مساعدت نمودند همچنین آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین ضمن قدردانی از تلاشهای مجمع خیرین سلامت بهنمیر، اقدامات این مجمع را بسیار ارزشمند دانستند. در پایان اعضا از پروژه خیرساز آزمایشگاه تخصصی بهنمیر به مساحت ۱۸۰ متر مربع که به همت خیر بزرگوار جناب آقای غفار برارجانیان در حال ساخت می باشد بازدید نمودند.