در این دیدار که با حضور دکتر محمودیان مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت، حجت الاسلام اندرخورا مدیر اداره موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی، آقای عاشقان و دکتر گوهردهی اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران و آقای عبدی عضو هیئت مدیر مجمع ساری در دفتر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی برگزار شد ابتدا آقای طهماسب پور ضمن تبریک انتخاب مدیر کلی آقای معافی، گزارشی از عملکرد خیرین سلامت را تشریح کردن و بیان داشتند کار اصلی مجمع ساخت و ساز مراکز بهداشتی و درمانی است ولی مجمع در زمینه کمک به بیماران نیازمند هم ورود پیدا کرده که بخش زیادی از آنها مددجویان کمیته امداد هستند. در پایان اقای معافی ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن بستر فرهنگی مردمی شدن کار خیر بویژه بعد از شیوع کرونا، آمادگی خود در جهت همکاری های چند جانبه را اعلام نمودند و خواستار تشکیل یک کارگروه جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های طرفین شدند