برگزاری سومین دوره انتخابات مجمع خیرین سلامت شهرستان سیمرغ
در این مراسم که با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، آقای دکتر علاءالدینی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، مهندس کاظمی رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی، آقای دکتر مقدسی مدیر شبکه بهداشت، نماینده فرماندار و جمعی از خیرین شهرستان سیمرغ برگزار شد پس از برگزاری انتخابات، اعضای هیئت مدیره مشخص شدند

