جلسه هم اندیشی مجمع خیرین سلامت با بیمارستان رازی قائمشهر
این جلسه با حضور آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر ذبیحی رئیس بیمارستان رازی، دکتر میرزایی رئیس هیئت مدیره، آقای موسوی نائب رئیس و آقای فروتن مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت قائمشهر برگزار شد ابتدا دکتر ذبیحی ضمن اشاره به پیشرفت های فیزیکی و تجهیزاتی آن بیمارستان در بخش های CT اسکن، ماموگرافی، بخش زنان و انکولوژی، به ارائه خدمات CRRT به بیماران در آینده نزدیک اشاره کردند که با توجه هزینه های بالای آن به کمک خیرین در تامین هزینه درمانی این گروه از بیماران نیاز دارد در ادامه آقای طهماسب پور با قدردانی از زحمات کادر مدیریتی و درمانی بیمارستان، نسبت به لزوم استقرار مجمع خیرین سلامت قائمشهر در بیمارستان رازی وحل قسمتی ازمشکل بیمارستان باکمک خیرین نکاتی را ایراد نمودند.