طی این جلسه که با حضور آقای طهماسب پور مدیرعامل، آقای عاشقان نائب رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران، آقای بابایی فرماندار، دکتر شاکری مدیر شبکه بهداشت و درمان و آقای یعقوبی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت میاندورود در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد پیرامون مشکلات حوزه بهداشت شهرستان از جمله ساخت ساختمان شبکه بهداشت و درمان میاندورود بحث و تبادل نظر شد.