در این جلسه که دفتر مدیر شبکه بهداشت شهرستان سیمرغ برگزار شد ابتدا آقای نیکجو مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت سیمرغ گزارشی از اقدامات هیئت مدیره جدید مجمع طی 3 ماه گذشته از جمله جمع آوری بیش از 14 میلیارد ریال کمکهای مردمی راارائه نمودند همچنین مدیرمحترم شبکه بهداشت ودرمان وعضوهیات مدیره جناب دکترمقدسی ودیگر اعضا هیئت مدیره نقطه نظرات خودرادرپیرامون جلب مشارکتهای مردمی ونحوه صحیح هزینه کرد آن بیان نمودند در ادامه آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ضمن قدردانی از اقدامات اعضا مجمع و مدیرمحترم شبکه بهداشت ودرمان به جمعبندی مطالب پرداختند اظهار امیدواری کردند مجمع با همکاری صمیمی همکاران شبکه بهداشت از ظرفیت خیرین استفاده نموده مشکلات حوزه سلامت برطرف گردد. روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مازندران