به مناسبت زادروز حکیم فرزانه محمد زکریای رازی و گرامیداشت «روز داروساز»، مجمع خیرین سلامت شهرستان فریدونکنار با برگزاری مراسمی، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده داروسازان این شهرستان (دکتر مقدم، قاسمی، عنایتی و اربابی تقدیر و تشکر به‌ عمل آورد. در این آیین، ضمن قدردانی از جایگاه علمی و اجتماعی داروسازان، نقش ارزشمند آنان در ارتقای سلامت جامعه و همراهی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم مورد تأکید قرار گرفت.