در این جلسه که با حضور آقای عاشقان نائب رئیس، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر جغتایی رئیس بیمارستان خاتم الانبیای بهشهر، دکتر ملک پور رئیس رئیس، آقای سجادی نائب رئیس مجمع خیرین سلامت بهشهر و تنی چندازخیرین این شهرستان در بیمارستان خاتم الانبیا برگزار شد ضمن بررسی مشکلات بیمارستان و حوزه بهداشت ودرمان شهرستان، مقرر شد نسبت به برگزاری دوره دوم انتخابات مجمع خیرین سلامت بهشهر اقدامات لازم صورت گیرد.