این جلسه که با دستور کار برگزاری گلریزان بیمارستان امام باحضور آقای عاشقان نائب رئیس، آقای طهماسب پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران، دکتر سخایی رئیس بیمارستان امام خمینی ساری و آقای عبدی عضو مجمع خیرین سلامت شهرستان ساری برگزار شد ابتدا رئیس محترم بیمارستان نیازهای بیمارستان امام خمینی از جمله راه اندازی بخش پیوند، ساخت بخش نوزادان جدید و انتقال بخش فعلی به انجا، تکمیل سردرب و فضای سبز بیمارستان و ساخت فضای فیزیکی بخش پت اسکن رابیان نمودند در ادامه در مورد چگونگی مشارکت دادن خیرین و نحوه ی برگزاری مراسم گلریزان بحث و تبادل نظر شد.