در این جلسه که با حضور آقای عاشقان نائب رئیس، آقای طهماسب پور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مازندران، آقای مهدی پور معاون بودجه و برنامه ریزی، آقای امین زاده معاون سیما و خانم دکتر رزاقی معاون صدای سازمان صدا و سیمای مازندران برگزار شد حاضرین ضمن اشاره به اهمیت موضوع سلامت، نقش خیرین در ارتقا سطح سلامت جامعه را حائز اهمیت دانستد و مقرر شد طرفین با همکاری یکدیگر برنامه هایی در راستای اگاهی بخشی و افزایش سواد سلامت جامعه و بیان نیازمندی های مهم حوزه سلامت استان جهت جذب خیرین تهیه و در رسانه ها انتشار نمایند.